آسیب شناسی مهدویت
تاريخ : شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, | 1:35 | نویسنده : نوكر امام زمان

مدعیان دروغین :

از دیگر آسیب هایی که در مورد مهدویت می توان بیان کرد ظهور مدعیان دروغین است . در طول سالیان غیبت امام مهدی ( عج الله تعالی فرجه الشریف ) افرادی ادعا کرده اند که با آن حضرت بزرگوار ارتباط خاص دارند و یا از سوی آن بزرگوار به مقام نیابت خاص رسیده اند . امام زمان در آخرین نامه خود به نائب چهارم تصریح فرموده اند ( تو تا شش روز دیگر از دنیا خواهی رفت ، کارهایت را سامان ده و درباره ی جانشینی بعد از خود به هیچ کس وصیت نکن که غیبت کامل فرارسیده ...  و در آینده بعضی از شیعیان من ادعای مشاهده و ارتباط بامن را می کنند آگاه باشید که هرکس قبل از خروج سفیانی و صیحه ی آسمانی ادعای مشاهده کند دروغگو است ).

با این بیان روشن هر شیعه آگاهی وظیفه دارد مدعیان ارتباط و نیابت خاص را تکذیب کند و راه نفوذ و سود جوئی این فرصت طلبان و دنیاخواهان را ببندند .

بعضی از این دروغگویان پا را فراتر نهاده و پس از ادعای نیابت ، مدعی مهدویت شده اند و در پی این ادعای باطل ، مکتب و فرقه ی انحرافی را بنیان نهاده و زمینه انحراف اعتقادی عده ی زیادی را فراهم کرده اند . که بسیاری از آنها با پشتیبانی و حمایت استعمار به وجود آمده و به خیانت خود ادامه داده اند .

شوق فراوان به دیدار حضرت مهدی ( علیه السلام ) بدون معرفت و آگاهی کافی نسبت به آن حضرت و غفلت از وجود شیادان در این عرصه زمینه ساز ارتباط با مدعیان دروغین میگردد. بنابراین شیعیان منتظر باید با آگاهی کافی از معارف ناب مهدویت خود را از دام نیرنگ بازان حفظ کنند و با پیروی از علمای متعهد شیعه در مسیر روشن مکتب گام بردارند .

منبع : نگین آفرینش/ محمد مهدی حائری پور ،مهدی یوسفیان، محمد امین بالادستیان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: